luni, 25 mai 2009

ilustrate cu flori de cimp





in drumul meu zilnic de la tara la oras

13 comentarii:

  1. Salut! Nu găsesc altă modalitate de a lua legătura cu tine. Vreau să întreb, am observat la Petru în picioare în unele poze sandale Crocs. Dacă sunt originale (că asta nu am văzut cu precizie) poţi să-mi spui ce mărime sunt, te rog? Şi cât are Petru la picior la pantofi normali? Pentru că în Timişoara nu se mai găsesc, StoneCreek i-a retras de pe piaţă, vreau să-i comand pe net şi nu ştiu ce măsură să comand (iar tabelul lor de mărimi e imposibil):(
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. @bp: sa ma anunti daca gasesti printre maci si specia Papaver Somniferum :)thx.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si tu unde esti? Ma asteptam ca macar intr-o poza sa fii printre macii aia ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Bogdana, sunt superbi!!!

    Daca totul merge bine (deocamdata in afara de faptul ca am pus deja 30 de kile in 7 luni, abia ma tzin pe picioare, in rest toate analizele sunt perfecte), pe data de 30 iulie la 9:30 o sa avem o Monica :-)))))

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. @tatiana: desi sint de calitate, avind in vedere ca asta e a 2-lea an eroic, si de iarna si de vara, interior si exterior, nu cred ca sint originali. adica nu sint, sigur. nici eu nu-i gasesc aici, aveau la Intersport intr-o vreme dar nu am mai gasit. acestia chiar sint acelasi numar cu cit poarta petru (bine, acum ii vin fix, anul trecut erau mai mari). imi pare rau ca nu pot sa-ti fiu de folos.

    RăspundețiȘtergere
  6. @pescarus: o fi, ce crezi ? zilele trecute am crezut ca haita de ciini de pe cimpul ala maninca o mina de om. se pare ca era de porc, dar nu am plecat sigura e asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. @andreea: nu m-am gindit ca se cere, la asa maci frumosi...;)
    @simona: ei, bravo! un nume cu rezonanta ?:)) sarcina usoara mai departe si sa mearga cfm planului !

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred, caini paznici la maci, porci mancati cu mana de om, sigur plecam cu cateva capsule de P.S.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oops, m-ai bagat in ceatza... E ceva legat de numele asta si nu stiu eu? (Noi l-am ales pe considerentul ca suna bine si in romaneste si in engleza, nu e extrem de popular si toate Monicile pe care le cunoastem sunt super de treaba...). De ce e cu rezonanta?!
    Mersi mult de urari :-))))

    RăspundețiȘtergere
  10. monica lewinsky ? :)) dar intr-adevar e un nume dragut si suna bine in ambele limbi ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. wwwoaaaauuu cat sunt de frumoase pozele... superbe!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hihi, Bogdana, i-am spus barbatului de Monica Levinski si stii ce mi-a spus? "Q.E.D. - Toate Monicile sunt de treaba..." Pai mai ai comentarii la asa ceva?!!!! :-))))))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin