luni, 1 iunie 2009

votati-l pe petru !

nu stim daca recentele spoturi pt unicef ne-au deschis apetitul de a baga poza copilului la inaintare sau pur si simplu ne-am dat seama ca ne place competitia din fata calculatoarelor, nu stim daca mami chiar are nevoie de niste epilare definitiva (primele fire, cadou :), nu stim daca concursul e pe bune, nu stim daca ne-am inscris doar pentru ca procedura de inscriere era extrem de la indemina, nu stim daca nu ne transformam in niste parinti obsedati de imaginea copilului lor, cert e ca votul vostru conteaza, asa ca daca nu aveti altceva mai bun de facut timp de 30 sec va invitam sa-l votati pe petru "afro-cuban football star" (stiti poza) la linkul de mai jos unde doar trebuie sa-i dati o nota (pai 10, nu ? daca tot v-ati deranjat). va tinem la curent, multumim :)))

http://www.slimart.ro/poze/?pid=142


6 comentarii:

  1. auzi, eu am dat click pe link, si nenorocitii spun ca deja am votat pentru poza voastra! WTF?????

    RăspundețiȘtergere
  2. da, si mie mi s-a intimplat la serviciu astazi !? fac scandal, auzi draga, sa ramin eu fara epilare ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am reusit!!!
    Daca puteam, votam chiar de cateva ori, nu pentru ca Petru ar fi unul din cei mai frumosi si haiosi juniori din cercul meu de cunostinte (reale sau virtuale), nuuuu, doar pentru epilarea aia a ta :-))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. @simona : :))
    @ruxel: multam

    RăspundețiȘtergere
  5. te-am gasit! votat. a aparut si la mine "ne pare rau, deja ati votat aceasta imagine",dar am apasat pe nota 10 :) si l-a luat. ok, doamne ajuta! c. flower

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin