marți, 18 august 2009

in evolutie


"sa pui mina sa faci si-o fata!" sau "acum e momentul pentru inca unul!". ma frapeaza sfaturile intre 2 lifturi, pe care le primesc fara sa le cer. cu atit mai mult cu cit vin de la persoane care nu ma cunosc indeaproape, sau si mai mult, care au un singur copil. logic, ai putea spune, acum regreta si ii sfatuiesc pe ceilalti. asa, si ?

dar nu despre asta vroiam sa scriu, ci despre petru. de cind ne preumblam noi zilnic cu masina, adica de un an, copilul a reusit sa distinga si sa invete singur multe marci de masini. intreaba continuu ce masini trec pe linga noi si rareori da gres. pe linga camioane, tiruri, dube, camionete, papuci, decapotabile, masini de formula 1, mijloace de transport in comun, pe care le stie demult, identifica automat bmw (preferata), audi, dacie veche, dacie logan, cielo, mitsubishi, atv, tico, matiz, suv-uri (carora le zice "debe bebe"). restul le mai incurca, dar le stie din parcul lui auto: lamborghini, chevrolet, porche, etc. si asta doar pentru ca e pasionat, inca de acum, de masini. ma intreb la ce virsta o sa conduca una.







l.e. adica ma intreb la ce virsta va ajunge la pedale...

6 comentarii:

  1. moa, ce curatenie aveti sub pat :))))

    si al meu e lesinat dupa masini dar sub patul nostru nu e asa fain ca la voi:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. pe aia cu "sa pui mana..."am auzit-o si eu de o gramada de ori, iar motivele pentru care mi s-a sugerat asta, ma scot de fiecare data din minti. adica, daca matei ai fi iesit mai nasol, nu ar mai trebui sa fac inca un copil? si cum se face exact o fata? daca ar iesi baiat, ar fi rau?

    RăspundețiȘtergere
  3. tu pasionata de viteza, copilu' are 15 masini cel putin... @sotu' e Mihai Leu? sau are motor ?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noi avem un parc auto de invidiat, si copilul se cere la volan intr-una, unde repeta tot ce m-a vazut pe mine sau pe tata ca facem... Noroc ca inca n-a reusit sa bage si masina in viteza, dar nu mai lipseste mult...
    Cat despre binevoitorii care le stiu pe toate, sa stai linistita, nu se termina niciodata, eu doar am deja unul de fiecare si tot mi se spune sa pun mana si sa mai fac unul sau una, depinde de interlocutor si de frustrarile lui... Stii tu mai bine decat sa-i bagi in seama...

    RăspundețiȘtergere
  5. Haide, mai, si voi bagati in seama toate alea ... :)) Pe mine ma intreaba, cand ma vad cu toate trei daca mai vreau inca unul/una, da' pe un ton ultragiat asa .... :))) ori "Are you still gonna try for a boy??". De parca eu tot ma chinui la un baiat si nu-mi iese ...! :DD

    RăspundețiȘtergere
  6. @diana: nu te lasa inselata de aparente, sintem totusi o familie cu copil, si fara menajera/bona/bunica :))

    @raluca: "sa fie pereche" ;)

    @simona: iti dai seama ca nu sufar eu din cauza asta, si nici nu stau sa dau explicatii, mai ales ca orice as spune others nu sint multumiti. ma intriga insa plaja scurta de replici cu care ma confrunt, mereu aceleasi argumente. daca spun ca poate mai tirziu, ei spun ca devine diferenta prea mare, daca spun ca abia ne descurcam cu unul, ei spun ca se cresc unul pe altul, daca in fine, as minti spunind ca da, uite-acuma facem, or sa inceapa sa se intereseze cum decurge procesul. cind ii intrebi "ok, dar tu de ce nu ai mai facut unul" aud dupa caz ca ori traiau in comunism si era viata grea, ori (daca sint mai tineri, adica in jur de 40) zic ca ar fi facut dar acum sint prea batrini(e) ;))

    @alina: :)) vezi, tocmai ce spuneam,"societatea" nu e niciodata multumita :)) imi amintesc ca intrebarea asta i se punea si maica-mii, sau si mai enervant "care dintre ele e baiatul?"

    @pescarus: am spus ca-mi place, dar nu am specificat despre ce viteza este vorba :)
    of, da. m-am dat de gol. sintem celebri. sintem familia aur. titi aur. umblam la deruta cu niste masini "de epoca" :))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin