vineri, 14 august 2009

lucky look - un post de fata

de cite ori trebuie sa-ti schimbi look-ul ca sa ajungi la cel care te reprezinta (poate chiar cel de la care ai plecat) ?
look-ul meu initial e cel in care ma gasesc cu parul lung si rosu, e cel care mi-a tiparit imaginea pe zid la unatc si m-a consacrat in blogosfera, zina in apa riului Raba sau printre spice, e cel cu care m-a cunoscut copilul meu si cel care l-a facut pe sot sa ma transforme intr-o mama purtatoare.
[acestea sint niste fotografii pe care le stiti dar la care tin mult, pentru ca exprima o farima de libertate la care nu mai am acces, si nu pentru ca m-as fi schimbat asa de mult ci pentru ca atunci era timpul pentru asta]

un an si ceva m-am balacit intr-o inofensiva impostura, de blonda. la citeva luni dupa ce am nascut, am simtit ca vechea culoare nu ma mai reprezinta si m-am chinuit ceva sa sterg cei 10 ani de henna, adinc inradacinata in pigmentul meu. ori blonda sint eu la origine, in ciuda parerii generale cum ca as fi roscata, deci mi-am zis sa revin la "natural". n-am banuit ca blondul e asa o culoare pretentioasa, mai ales ca niciodata nu am reusit sa ajung la un look natural-nordic cum mi-am dorit. pe masura ce-l vopseam, mai taiam citiva cm. aproape in fiecare luna schimbam cu mare grija alta nuanta, care si aia se degrada de la zi la zi. rezultatul a fost mereu acelasi: in afara de ziua in care veneam de la coafor, si citeva dupa, nu ma mai simteam bine in pielea mea. colac peste pupaza, dupa citeva luni de blond a venit si verdictul sotului :"daca vrei sa te iubesc din nou, te faci cum erai cind te-am cunoscut". m-am mai tinut batoasa o vreme, chiar si neiubita, dar pina la urma am cedat chemarii interioare. probabil ca daca as fi avut parul lung as fi rezistat mai mult timp blonda, cred totusi ca imaginea unor plete ondulate de cosinzeana ramine un vis frumos pentru fiecare fata (sau baiat). pe de alta parte, nicio blonda artificiala nu sfirseste cu parul lung, al ei. pina una alta, o grija in minus. back to red!


14 comentarii:

  1. si acum il lasi sa creasca, nu? atat de mult ti-a scurtat din plete visul frumos de cosanzeana? cred ca e un compromis prea mare... bine (ca) ai revenit!
    c flower

    RăspundețiȘtergere
  2. levantica la orizont, coafura inca rezista!
    nu pot sa ma exprim, eu am pene; dar cunosc sentimentul sotului :))

    RăspundețiȘtergere
  3. gata, acum chiar trebuie sa ne intalnim, m-ai facut curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai adus aminte de o gluma, cea cu tanti in magazinul de palarii care incearca deja palarii de vreo trei ore bune, spre exasperarea vanzatorului. La sfarsit, fericita spune: "gata, am gasit, pe asta verde o doresc, puteti sa mi-o impachetati? Cat costa?" la care vanzatorul, verde si el la fatza spune: "nu costa nimic doamna, e gratis, cu asta ati venit de acasa..."
    Asa si tu, dupa perioade de plutit in deriva, ai realizat unde e farul, bravo! Mie imi place mult cum iti vine roscata, parca esti mai "tu" :-))))

    RăspundețiȘtergere
  5. @c flower: l-am tuns si din cauza degradarii, dar si pt ca vroiam o tunsoare mai "tinereasca";) plus ca dupa nastere stii cum e, tot cade, cade, cade. cred ca il las, desi invariabil cum trece de ceafa ajunge prins in elastic.

    @pescarus :) pai nu prea rezista. bine de voi, masculii, pescarusi sau nu. plaja de optiuni e restrinsa, iar femelele va iubesc oricum, ca ele stiu sa aprecieze si alte calitati, nu doar aspectul fizic :))

    @raluca: curioasa, aoleu! stii ca nu-i bine sa ai asteptari ;) timpul si distanta, of...

    @simona: haios banc, noroc ca nu sint toate femeile la fel :)lol
    ce faceti voi, sinteti bine ? ce fac copilasii, mari si mici ?

    RăspundețiȘtergere
  6. ha-ha:)) de aia se pare ca sunt inconjurat numai de femei gonflabile.Nu, ma refeream la zecile de incercari esuate spre mult visata freza.Ca ati vazut voi prin reviste, filme... si va imaginati ce bine v-ar sta si voua.Si atunci cand rezultatul nu e cel dorit, noi trebuie sa stam sa va mintim ca totusi nu e asa nasol, stiind deja ca ati plans putin de nervi, ca oglinda nu mai e prietena voastra cea mai buna, dar va petreceti mai mult timp cu ea acum, ca numai aveti cum sa dati timpul inapoi si ca noi trebuie sa va suportam o perioada de timp in care suntem asaltati de intrebari(dar sigur iti place, sigur nu e asa nasol?)pana incepeti sa va obisnuiti cu ea.Atunci, ne e mult mai simplu sa zicem: mie imi place parul tau natural.

    RăspundețiȘtergere
  7. @pescarus: haide ca nu-i asa nasol. viata e ca o cutie de bomboane cu ciocolata :)

    RăspundețiȘtergere
  8. bai, roscata iti sta f misto. si eu am crezut ca esti naturala. si alta chestie, dupa ce ti-am vazut cositele roscate si crete, m-a apucat un dor sa ma fac din nou roscata, insa consortul m-a amenintat ca rupe nunta/turta daca mai umblu la par in viitoarele luni. asa ca nu am decat sa stau sa ma uit la tine si sa-ti admir pletele. esti sexi roscata, nu-i asa pescarusule:)?

    RăspundețiȘtergere
  9. @delia:) nu ma exprim,ca sa nu ma auda sotul

    RăspundețiȘtergere
  10. in loc sa ma ajuti ca s-o incurajam, tu te dai la fund?:) barbatii si culorile!

    RăspundețiȘtergere
  11. aoleu delia, imi bagi mortu-n casa? ai zis ca nu te mai bagi in seama cu oamenii mari! treci in casuta ta, m-am razgindit, fii obedinta! sa nu mai aud cuvintul "sexi" la mine pe blog, decit daca il scriu eu, e clar ? hm...

    RăspundețiȘtergere
  12. drepti, sefa!executarea la mine-n gradina cu morcovi si varza. cica fac bine la ten, chiar si pt roscate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi se pare comic ca eu nu te-am vazut blonda niciodata :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin