luni, 22 martie 2010

e ceva acolo

azi-noapte am nascut inca o data, in vis. a fost o experienta sublima si simpla si intensa. nu stiu daca visul sau nasterea in sine, o senzatie atit de reala, o impresie atit de puternica, m-am gindit toata ziua la asta. era ca si cum as fi trait pe bune, ca si visele in care ma visez barbat. mi s-a intimplat nu o data sa ma visez barbat, era atit de cum ar trebui sa fie real, si faceam dragoste cu o femeie. de fapt nu a fost un vis, sint convinsa, ci o amintire din alta viata. azi-noapte se facea ca nasc acasa. desi petru nu era prezent nicaieri in vis, nu era vorba despre nasterea lui. era o a 2-a nastere, pentru ca faceam comparatia mereu cu prima, cu nasterea lui. nu mai stiu cine erau persoanele care ma asistau/ajutau, insa eram pe o masa, deloc tare, si era o lumina calda de la luminari, exact cum ar trebui sa fie. il expulzasem si nu ma durea nimic, simteam doar o mare fericire. apoi una dintre cele 2 persoane a sters ghemotocul si mi l-a pus pe piept. in secventa urmatoare o alaptam deja (era fata) si constatam ce usor imi vine sa fac asta, avind deja experienta de la primul copil. sentimentul de siguranta si incredere in actiunile mele, pe care-l aveam in vis, nu se compara cu nimic din ceea ce am experimentat in viata reala, dupa nastere. nu stiu daca mamele simt intocmai asta, la al doilea copil, dar visul era foarte incurajator.
sint multe influente externe care m-ar fi putut conduce spre visul asta. se apropie aniversarea de 3 ani a lui petru si incep sa rememorez pasii facuti atunci. s-a discutat recent la o petrecere despre "necesitatea" fratilor (ca de obicei, persoane cu un singur copil-mare te sfatuiesc mereu sa mai faci unul ca "trebuie", chiar daca tu esti departe de-a simti nevoia asta). incepe sa apara in jurul meu un nou val de bebelusi. mi s-a deschis Brazelton in mina la capitolul "distanta intre copii" (virsta "potrivita" intre frati). poate natura incepe sa stringa latul in jurul meu, nu stiu.
ideea e ca ma agaseaza, am mai spus-o, si nu stiu cum sa fac sa evit discutiile insipide, mai ales la serviciu intre 2 lifturi, despre "trebuie sa mai faci un copil". daca spun "nu acum, mai tirziu" aud "dar ce sa mai astepti, acum cit esti tinara". orice as spune, societatea nu e multumita. nu pot sa ma uit cu drag la un bebelus ca mi se spune "mai fa si tu unul". nu pot sa felicit in public o mama pentru 2 sau 3 copii, ca trebuie sa aud si-un "nu-i urmezi exemplul?". daca e sa facem, o sa facem, pina una alta e o chestiune intima, rabdare (din fericire semicunoscutii care se baga in seama nu citesc pe-aici)! mai ales ca am si-un nume de fata secret, pe care sper sa am ocazia sa-l folosesc (daca ii va placea nurorii! lol:). deocamdata imi consum experientele in vis si e foarte bine.

13 comentarii:

  1. si eu tot cand avea Sofia cam 3 ani am inceput sa visez bebelus si ca nasc, ma jur;)

    De ramas gravi din nou, s-a intamplat de la sine, cand avea ea 4 ani si 3 luni.



    daca e sa vina, va veni, intre timp, savureaza realitatea si visele:)

    PS. cica 4 ani e diferenta ideala:D
    la noi sunt 5.

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca dupa 3 ani multe "conflicte" parinte-copil ar trebui sa se fi rezolvat si incepe un fel de a 2-a luna de miere pt toata lumea:) deci si corpul cred ca e pregatit si trimite semnale in subconstient, noroc de haturile ratiunii :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. daaaa delioo, stai linistita, ti s-a parut ca m-as grabi?:)) mai sint inca (nu multe, ce-i drept) persoane in jurul meu fara copii, asa ca mi se pare politicos sa va las pe voi sa procreati, iar daca planeta va mai avea nevoie, om vedea :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. hai sa vedem care face primul cel de al doilea copil. ca si eu visez de cateva nopti ca naste simina si eu imi prelungesc concediul de paternitate. cum se cheama asta? beneficiul secundar sau dementa senila? poate premonitie ...

    RăspundețiȘtergere
  5. daca te consideri "beneficiar" pentru anul asta petrecut cu vladut, cu siguranta meriti rapid si-un al doilea si chiar al treilea copil :) nu multi tati ar fi facut asta, adica in afara de john lennon (parca) nu stiu de nimeni sa-si ia un an sabatic sau mai multi, in "halul" asta:)
    daca ar fi doar de stat acasa, as face copii pina fac virsta de pensionare :) sa ne intelegem, nu fug de munca, ci de ideea de serviciu...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am inceput sa am vise de-astea dupa ce a facut Robbie un an. Adica in momentul in care am inceput sa respir putin mai usurata ca am copil (mai) mare si mi s-a parut mult mai usoara viata, asa deodata. Dupa care n-a durat mult si am ramas gravida. In final, a mai trecut o vreme pana am ajuns cu o sarcina pe care sa o pot duce pana la capat (moment in care m-am intrebat retoric oare ce nu mi-era bine pana atunci, numai ce ma relaxasem cand am inceput iar cu urlete, scutece si alaptat, etc - dar mi-a trecut repede) dar teoria mea e ca in momentul in care organismul si psihicul se relaxeaza putin, ceasul biologic incepe sa ticaie in nou :-))) In final ai sa vezi, daca Petru va avea surioara sau frate, veti fi super incantati cu diferenta de varsta care o sa fie. Toti parintii au gasit partea pozitiva in diferenta de varsta intre copiii lor. Si noua ni se pare ca doi ani jumate e tocmai ideal - pentru noi, evident :-)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Stii care e faza misto? Visam ca o nasc pe fetita unor prieteni. Si culmea, fiica-mea seamana extrem de mult cu ea. Si eu care nu prea cred in premonitii, ce ma fac?! :-)))

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce oare nu a comentat nimeni nimic referitor la faza cu visele erotice in care esti barbat? oare numai mie mi se pare al naibii de interesant si simt nevoia sa iti cer mai multe detalii:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate la timpul lor, nu? Important sa fiti cu totii sanatosi si sa va bucurarti de gaza cea mica.
    O primavara frumoasa! EDUKID.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. ha, ce tare ai fost "se strange latul"
    eu inca nu ma simt presata, dar stiu ca mi-a trecut radical faza cu "noi vrem 5 copii" (asa eram de dumb). Nu mai vrem 5 copii, nu mai vrem nici 4, nici 3, mi se pune un nod in gat cand mi-aduc aminte ca AR FI BINE sa fie macar 2
    Un singur copil cuminte m-a linistit :))

    RăspundețiȘtergere
  11. hehehe, cate de-asta mi-am auzit si eu! si durerea cea maimare este ca au inceput acum cu glume din alea si mais tupide si mai odioase despre "cand al treilea?"WTF???? duceti-va si faceti pe spiritualii cu altcineva!

    si cel mai tare este ca aud asta de la unii care nu au copil, sau au maxim unul...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin