marți, 18 mai 2010

familisti, regenerati-va!

5 comentarii:

  1. m-am speriat cand am vazut titlul. bine ca nu am putut sa citesc din prima parerile recunoscutului psihanalist (mergea prost netul). acum ca le-am citit chiar m-au apucat ganduri negre. o fi bine ce fac? unde gresesc? ai mei sunt de vina? asta ultima trebuie sa fie!

    doamna trei si-un sfert

    RăspundețiȘtergere
  2. important e sa nu ne stricam tineretea si sa raminem monogami. si da, ai nostri sint de vina pentru ca ne-au scapat din brate cind eram mici, si noi la rindul nostru...
    cine n-a cazut in cap macar o data sa arunce piatra!

    RăspundețiȘtergere
  3. wow! interesant! cred ca si restul cartii e numa bun de citit!

    RăspundețiȘtergere
  4. jos ti_ra_ni_aa parintilor! jos gu_ve_rn_u_l!

    anonim momogan pe tobogam

    RăspundețiȘtergere
  5. o, si noi care tocmai puneam in discutie monogamiile multiple :))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin