marți, 7 iunie 2011

sa scrii pe blog, ca exercitiu

sau cum spunea un prieten: "ceea ce era o relaxare, a devenit o corvoada", referindu-se la socializarea in mediul virtual. pentru unii dintre bloggeri (in categoria carora nu ma integrez), scrisul pe blog devine in timp un fel de raport, o consemnare de voie-nevoie pentru a mentine divertismentul treaz si a umple timpul de cafea vizitatorilor fideli. cum nu ma laud cu nu stiu ce trafic, si nefacind nimic in sensul acesta (cum ar fi schimb de linkuri sau autopromovare indracita pe alte bloguri prin postare asidua de comentarii) absenta mea din blogosfera in ultimele (fix!) 2 luni nu cred ca a cutremurat pe cineva, asa ca nu am nicio constringere in a spune ca singurul motiv pentru care nu vreau totusi sa renunt sa scriu pe blog este memoria mea si incercarea de a recupera anumite lucruri care se pierd in stiva, intra in malaxor, fara posibilitatea de-a mai iesi intregi si nealterate de acolo. relatiile care s-au creat aici in mare parte s-au mutat pe facebook, din fericire cele mai importante s-au concretizat in viata reala, asa ca bloggingul, in ceea ce ma priveste, nu mai e o necesitate sociala.
pentru ca am luat o pauza asa mare (cam cea mai mare cred, in anii acestia de cind ma dau in web 2.0), imi trebuie un timp sa reintru in rutina fireasca si onesta de-a relata trairi si intimplari intre 2 drumuri (credeti-ma, au fost multe intimplari si noutati in perioada asta). dar e ok. acum fug sa-mi iau copilul de la gradinita.

8 comentarii:

  1. Ba mie mi-a fost dor de tine :-) Dar exact cum spui, si eu scriu cand am chef daca am chef, deci nu mi-ar place sa ma constranga cineva in nici un fel. Noroc ca te-am mai "auzit" pe alte canale de comunicare :-)
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. simona, la tine si la alina ma gindeam cind scriam de facebook :) cu vecinii de continent sau cu cei de aici, chiar daca nu am reusit sa ma intilnesc cu toti (vezi degetica:)), macar mai avem sanse. cu voi insa, doar prin imagini. si intr-adevar, as simti lipsa acestor relatii, chiar si asa, "superficiale", sint totusi niste relatii probate in timp :)
    multumesc, e reciproc!

    RăspundețiȘtergere
  3. iti dai seama cat empatizez, nu? :)
    mi-ai lipsit pe blog, dar serios ca Fb-ul e asa, reassuring. pentru mine, care nu va pot pipai live :). adica simt nevoia sa stiu de voi. decat deloc, mai bine stropi pe FB. pe blog e bonus! :)
    pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. alina :))) va pup si eu


    the... tocmai ziceam ca nu fac schimb de linkuri

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am tot intrat si am recitit posturi mai vechi. se poate si asa. ca si cum ai deschide un jurnal, jurnalul altcuiva in cazul nostru, si ai citi la intamplare din el. intotdeauna descoperi lucruri noi, multe dintre ele urmand sa se intample.

    RăspundețiȘtergere
  7. mihai, multumesc, o sa ma ajungi sa ma cunosti mai bine ca mine :))) glumesc
    si mie imi place sa citesc postari vechi ale oamenilor, sa vad cum s-au schimbat in timp... sint niste in/evolutii

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin